O světě

O světě kolem nás

Friday, April 28, 2006

Technopárty

Tak prý zase bude někde nějaká technopárty. Tedy, to by podle mne chtělo zvolat "Slušní lidé po tichu toužící, spojte se a bez milosti ten záměr potřete!" Jistě se mnou leckdo nesouhlí a já mu to nemám za zlé, nesouhlasí se mnou ani můj mladý, vcelku slušně vychovaný syn, který se podobného davového rámusení a fetování nikdy nezúčastnil a tvrdí, že ho to ani do budoucna neláká. "Ale každý má přece právo na seberealizaci, na co by byla demokracie?" hřímá mi doma mužným basem. Tedy, o demokracii zde bych stále ještě mohla úspěšně pochybovat, domnívám se. Ale právě v jejím jménu: KAŽDÝ má přece právo na seberealizaci! A jak k tomu přijdou obyvatelé přilehlých míst, kteří se o prodlouženém víkendu nejen neprospí dosyta, ale patrně ani oka nezamhouří (já bych je tedy nezamhouřila)! Zakázat to prý ale podle zákona nejde, když se candrbál koná na soukromém pozemku. No to je prima - a co zákon o nadměrném obtěžování okolí, ten přestal platit? Nevím, nejsem advokát. Jestli jo, je to blbina. Ten zákon totiž aspoň některé lidi sporadicky chránil, takhlke zřejmě nastává jen hodina vlků. A ještě navíc: policejní a lékařský dozor nad tou akcí budeme jako vždy platit na daních ze své kapsy my všichni.!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home