O světě

O světě kolem nás

Sunday, February 25, 2007

Oskar

To bude zase candrbálu, až se budou předávat letošní Oscaři! Inu, Amerika musí mít svou senzaci! I když musím přiznat, že základní myšlenka tohoto ceremoniálu se mi líbí. A líbí se mi dokonce i to, jak přišla ta nepěkná figurka ke svému jménu. Napřed totiž samozřejmě vznikla myšlenka a až od té se přešlo k činu, čili k navržení sošky, která se, ulitá ze zlata, bude vítězům udělovat. No a někdo, bohužel jsem zapomněla kdo se zúčastněných údajně tu figurku prohlížel a povídal: Jé, ten vypadá úplně jako můj strejda Oscar§" A bylo to! Jméno se zalíbilo a tak zůstalo. Na Oscarech se mi tedy líbí valná většina - jen to ne, že telka letos nebude ve slušnou hodinu dávat přijatelně sestříhaný záznam, ale pouze přímý přenos, čili v čase pro nás nekřesťanském, někdy skoro v noci nad ránem. A to, prosím, ne! V noci nesleduji, v noci spím! A ať si tvůrci takové zábavy trhnou nohou!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home