O světě

O světě kolem nás

Sunday, April 30, 2006

Domácí pivo

Tak jsem nedavno jen tak brousila po internetu - no náhodou asi ne, jistě jsem něco hledala, ale jednak už nevím co a také to vůbec není důležité - a narazila jsem tam na stránky, kde je praveno, že se dá podomácku vyrábět víno a pivo. No, o vínu bych to vcelku věřila a dokonce by ani nemuselo jít o nějaký blevajz. Sama jsem kdysi vyráběla vína z různého ovoce a moje máti vzpomíná, že táta měl v mládí nějaký býječný recept a z odkrájených kůrek chleba vytvářel lehké šumivé víno ne nepodobné špampaňskému. Pivo prý je ještě snadnější vyrobit, stačí zakoupit příslušné pomůcky a polotovar, uvařit a nechal uležet a pak už je možné jen pít. I tomu věřím. Ale zaručeně nevěřím, že se to vyplatí i když u piva je řečeno, že touto samovýrobou ho přijde litr jen na pár kaček. No ano, asi přijde, ale když si vzpomenu, kolik toho takový skalní piják piva vyžahne... To aby nic jiného nedělal, nesměl by chodit do práce, jen by musel vařit a ukládat to pivo, aby doplnil zásoby, které mezitím vypil!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home