O světě

O světě kolem nás

Monday, November 06, 2006

Za kulturou?

V pátek mi usedalo srdéčko a v sobotu jsem natvrdo nešlechteně záviděla všem návštěvníkům kostela svatého Cyrila a Metoděje, že mají šanci shlédnout a vyslechnout koncert amerického sboru Harlem Gospel Choir - a já ne. Pozdější zpravodajství mne ze závisti vyvedlo sdělením, že koncert byl fiaskem. Ozvučení příšerné, spousta lidí se zakoupenými vstupenkami se vůbec nedostalo dovnitř, protože vstupenek bylo očividně prodáno mnohem víc, než kolik je v prostorách kostela místa, navíc uvnitř kostela překáží lešení, protože je zrovna v rekonstrukci... Ale potěšilo mne, že návštěvníci se tentokrát nedali. Nespokojenci sepsali petici, chtějí vrátit vstupné a ještě ke všemu podali na pořadatele trestní oznámení pro podezření z obecného ohrožení. Přeji jim, aby uspěli a jestli právníci alespoň jednou dají přednost zdravému selskému rozumu před pokroucenými výklady podle paragrafů, ti lidé uspět musí! Jak je vůbec možné, že někdo povolil konání koncertu v prostorách, které jsou vlastně staveništěm? A staveništěm jsou, stojí-li tam lešení! Za to by měl být zavřen až zčerná! A jestli se akce konala bez povolení, zavřen až zčerná by měl být pořadatel pan Stanko, který teď dává od celého případu ruce pryč!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home