O světě

O světě kolem nás

Saturday, June 03, 2006

Je mi blbě

Nemám dobrou náladu. Je to tím, že je mi blbě. Blbě je mi, protože jsem někde chytila nějakou virózu. Já vážně nemohu mít nikdy nic jako ostatní lidé. Ostatní lidé choří převážně na jaře nebo na podzim, popřípadě v zimě. Já si musím něco pořídit zkraje léta. Já vím, letos snad ani žádné léto nebude, jak se podle počasí zdá, tak mi to může být fuk, mně to ale fuk není. Jsem naštvaná, protože to dokonce s tím mizerným počasím může nějak souviset. Kdyby to nebylo pořád jako u blbejch na dvorku, jednou horko, jednou zima, organizmus by se už dávno nějak srovnal, takhle ale prostě začal stávkovat. Jistě, kdybych byla osoba s myšlením pozitivním, mohla bych na tom svém nezdraví nalézt ledacos kladného: venku je skoro pořád hnusně a já tam nemusím. Nemám chuť k jídlu - aspoň ušetřím a ještě k tomu zhubnu! Já ale nejsem osoba s myšlením pozitivním. Jsem naštvaná a nic s tím nenadělám!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home