O světě

O světě kolem nás

Sunday, September 17, 2006

Trosečníci

Tak k nám konečně dorazil! Mám na mysli soutěžní pořad Trosečník, který připravila TV Prima. Nu, obvykle se na takové pořady převzaté ze zahraničí dobře hodí příměr, že když dva dělají totéž, prostě to není totéž. Ale tentokrát tomu tak výjimečně není. Sledovala jsem dva původní cykly a velmi se mi líbily, jak se s problémem vyrovná česká provenience mne zajímalo a zároveň jsem měla podezření, že to dobře nedopadne, že celkové zaměření bude české letoře příliš vzdálené. Nu, poctivě uznávám, že jsem se mýlila. První odvysílané díly vypadají dobře. Samozřejmě, hodně bude záležet na to, jak se všechno bude utvářet dál, ale rozhodně čas při sledování nepokládám za ztracený. Marek Vašut je ve svém slamáku taky neodolatelný a jako moderátor se naprosto hodí.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home